מועדון לקוחות

כיצד מצטרפים למועדון הלקוחות?

בקלות ובמהירות! ניתן לבצע הרשמה למועדון הלקוחות שלנו בלחיצה כאן וכבר תוכלו
להנות ממגון הטבות ומצבירת נקודות! ההצטרפות היא ללא עלות.

ניתן לקרוא בהרחבה על תקנון מועדון הלקוחות שלנו כאן

אנחנו שמחים שבחרתם להצטרף למשפחה שלנו!
חבר מועדון הוא חינמי וניתן להצטרף בכל עת ללא עלות

התוקף הוא עד שנתיים מיום ההצטרפות
במידה ותרצו לחדש את חברות המועדון שלכם תוכלו לבצע זאת בחינם בסניפי הרשת או דרך שירות לקוחות האתר

בתור חברים במועדון הלקוחות שלנו תוכלו להנות מצבירת נקודות בכל רכישה באתר.
תהנו ממגוון מבצעים ייחודיים והטבת יום הולדת שווה במיוחד 20% הנחה על עד 5 מוצרים.

החשבון שלי וניוזלטר

מהי מדיניות הפרטיות שלכם?

המידע האישי שלכם נשאר חסוי לחלוטין. הפרטיות שלכם חשובה לנו ואנו לא נחשוף או נמכור מידע אישי הנמצא בידינו. עדכונים לגבי מבצעים והנחות הנשלחים במייל הם אופציונליים ויש באפשרותכם להסיר את עצמכם מרשימת התפוצה בכל רגע. למידע נוסף, אנא קראו את מדיניות הפרטיות שלנו.

התחברו ל״חשבון שלי״ ולחצו ״ערוך״ היכן שתרצו לשנות את פרטיכם.

אותיות גדולות וקטנות בשילוב עם מספרים וסימנים לפחות 6-8 תווים סה״כ

ניתן לבקש סיסמא חדשה על-ידי לחיצה על כפתור ״שכחתי סיסמא״ בעמוד ההתחברות והזנת כתובת האי-מייל.

איזה כיף! החלטתם להצטרף אלינו ולהנות מהשקות, מבצעים הטבות ובעיקר כיף לפני כולם!
תוכלו להירשם לניוזלטר שלנו בתחתית העמוד
השאירו את כתובת המייל שלכם ואנחנו נדאג לעדכן אותכם בכל מה שמעניין!
מבטיחים לא לחפור 😉

הזמנות

כיצד ניתן לבצע הזמנה באתר

ביצוע הזמנה באתר הוא פשוט ומהיר!
מתבצע במספר שלבים:

  1. לחצו על המוצר הרצוי- בחרו מידה והוסיפו את המוצר לסל
  2. לאחר מכן, המשיכו לתשלום באמצעות לחיצה על סל הקניות
  3.  הזינו את פרטיכם המלאים בצורה נכונה
  4.  הגעתם למסך התשלום- הזינו את אמצעי התשלום
  5.  תתחדשו! בסיום, תקבלו את אישור ההזמנה עם מספר ההזמנה שישמש אתכם למעקב
    אישור ההזמנה יישלח אליכם במייל.



בטח שכן! במידה ואינכם רוצים ליצור חשבון באתר, ניתן להמשיך לתשלום כאורח ולבצע את ההזמנה.
בכדי לבדוק את סטטוס ההזמנה, לעקוב אחר משלוח פשוט

והזינו את מספר ההזמנה וכתובת המייל שלכם.
כאן תוכלו גם לראות את ההזמנה.

לאחר ביצוע ההזמנה ואישורה באתר יישלח אליכם מייל

זה אומר שההזמנה שביצעתם נמצאת כרגע בשלבי ליקוט במחסן הלוגיסטי שלנו.
אבל אל דאגה, אתם תקבלו עידכון למייל ברגע שהוא יצא למשלוח
ועדכון לטלפון הנייד באמצעות SMS כאשר יגיע לחברת המשלוחים.

אנו ממליצים לבדוק בספאם או בקידום מכירות במייל.
במידה ולא נמצא אישור הזמנה תוכלו ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע

לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה ברגע שהיא התקבלה.
ניתן ליצור איתנו קשר ונוכל לסייע

מידע על מוצרים

האם האתר של VANS מציג את הקולקציות המלאות?

חנות האונליין שלנו מציגה פריטים נבחרים ממגוון קולקציות שונות

מגוון המוצרים הוא נרחב וכל קולקציה מתאימה את עצמה לאופי החנות עצמה
לכן, אנחנו ממליצים שלנו ליצור קשר עם החנויות הרלוונטיות.

אנו ממליצים לעקוב אחר ההוראות המופיעות על גבי תווית הבגד.

נעליים טבעוניות יהיו מסומנות עם תווית " VEGAN " ובהם כל החומרים בתהליך הייצור של דגמים אלו (כולל חומרי הדבקה) אינם מכילים רכיבים מן החי והם 100% טבעוניים.

נעליים שמשולבות בהן עור מן החי יהיה רשום בתיאור הפריט.

המותג מחויב להקטנת פליטת הפחמן כדי ליצור עתיד טוב יותר. זאת על ידי הפחתת פליטת גזי החממה, איסור שימוש בפלסטיק חד פעמי באריזות ועיצוב מחזור-החיים של מוצרי המותג מחדש, עד 2030.
מתהליך העיצוב ועד תהליך הייצור, אנו כחברה, עושים כל מאמץ בכדי להציע ללקוחותינו מוצרים מוסריים שיוצרו תוך מחשבה על איכות הסביבה. בנוסף, ככל ששיטות הייצור וההרגלים ישתנו ויתפתחו, אנו נמשיך להשתפר ולייצר מוצרים ידידותיים לסביבה.
לחצו כאן בכדי לקרוא על יוזמת הקיימות של VF.

מידע על מוצרים

האם האתר של VANS מציג את הקולקציות המלאות?

חנות האונליין שלנו מציגה פריטים נבחרים ממגוון קולקציות שונות

מגוון המוצרים הוא נרחב וכל קולקציה מתאימה את עצמה לאופי החנות עצמה
לכן, אנחנו ממליצים שלנו ליצור קשר עם החנויות הרלוונטיות.

אנו ממליצים לעקוב אחר ההוראות המופיעות על גבי תווית הבגד.

נעליים טבעוניות יהיו מסומנות עם תווית " VEGAN " ובהם כל החומרים בתהליך הייצור של דגמים אלו (כולל חומרי הדבקה) אינם מכילים רכיבים מן החי והם 100% טבעוניים.

נעליים שמשולבות בהן עור מן החי יהיה רשום בתיאור הפריט.

המותג מחויב להקטנת פליטת הפחמן כדי ליצור עתיד טוב יותר. זאת על ידי הפחתת פליטת גזי החממה, איסור שימוש בפלסטיק חד פעמי באריזות ועיצוב מחזור-החיים של מוצרי המותג מחדש, עד 2030.
מתהליך העיצוב ועד תהליך הייצור, אנו כחברה, עושים כל מאמץ בכדי להציע ללקוחותינו מוצרים מוסריים שיוצרו תוך מחשבה על איכות הסביבה. בנוסף, ככל ששיטות הייצור וההרגלים ישתנו ויתפתחו, אנו נמשיך להשתפר ולייצר מוצרים ידידותיים לסביבה.
לחצו כאן בכדי לקרוא על יוזמת הקיימות של VF.

מבצעים וקוד קופון

מה הוא קוד קופון ומה הוא מקנה לי?

קוד קופון של VANS הינו קוד הנחה שניתן או באופן אישי ללקוח בהתאם לאירועים מסוימים (הטבת יום הולדת)
או קוד קופון שניתן לכל משתמשי האתר בהתאם למבצע הרלוונטי.
קוד קופון הוא אישי ואינו ניתן להעברה.

ניתן לבצע רכישה באמצעות BUYME או באמצעות שובר מולטיפס
כרגע לא ניתן לרכוש באתר גיפט קארד.
לעוד מידע לחצו כאן

כמובן! אנו דואגים לשלב מבצעים באתר כמעט כל הזמן
ניתן להנות ממגוון מבצעים והטבות לאורך השנה

תשלום ואבטחה

האם בטוח לבצע רכישה באתר VANS?

האתר עומד בכל התקנים המחמירים של חברות האשראי ומאושר על ידן.
התשלומים מעובדים באמצעות תקשורת מאובטחת SSL וכן בתקן אבטחה PCI.
פרטי האשראי לעולם לא נשמרים באתר.
לבטחון נוסף האתר משתמש באימות עסקה מסוג 3DS ובמקרים מסויימים חברת האשראי תשלח לבעל הכרטיס קוד אותו יש להקליד באתר. זאת על מנת למנוע שימוש ללא אישור בעל הכרטיס.

 

יש לנו מגוון אופציות לתשלום באתר ניתן לקרוא עליהן כאן

כמובן! אנו דואגים לשלב מבצעים באתר כמעט כל הזמן
ניתן להנות ממגוון מבצעים והטבות לאורך השנה

כן, המחירים המופיעים באתר כוללים מע״מ.

החזרת פריטים וזיכוי כספי

קיבלתי פריט פגום או שגוי מה עליי לעשות?

צר לנו שקיבלתם פריט פגום או שגוי.

תוכלו ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לסייע

מובן! ניתן לבצע החלפות בשני דרכים ובהתאם לתקנון החברה

1. עם שליח עד הבית
2. החלפה בסניפי הרשת

ניתן לקרוא על כך בהרחבה כאן

אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

החזר כספי מתבצע עד 14 ימי עסקים מרגע איסוף הפריט.
אם אינכם רואים את הזיכוי הכספי אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לסייע.

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו שמטפל בסניפי הרשת
או פשוט לגשת לאותו הסניף ממנו נקנה הפריט
החזרי פריטים, זיכויים כספיים והחלפות נתונים לשיקול דעת החנות

כללי

מה הגיל המותר לביצוע הזמנה באתר VANS?

הגיל המותר על-פי החוק הוא 18.

אנו ממליצים לנסות דפדפן/מכשיר אחר ולבטל COOKIES ו-CACHE. במידה ופתרון זה לא עוזר, לחצו כאן בכדי ליצור עמנו קשר ואנו נעשה את המיטב בכדי לסייע לכם.

 

יש לנו סניפים בפריסה ארצית מהצפון ועד הדרום. כדי למצוא את סניף VANS שהכי קרוב אליכם
כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ כאן ולמצוא את החנות הקרובה ביותר לביתכם.
במידה ויש לכם שאלות תוכלו ליצור איתנו קשר כאן ואנו נשמח לסייע!

צרו קשר

כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של VANS?

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר ערוצים הנוחים לכם
לחצו כאן, בחרו את האופציה הנוחה עבורכם ונציגנו ישמחו לסייע לכם.