הקמפיין הבינלאומי החדש של VANS, ‘This is Off The Wall’,
הוא חגיגה של סטייל, יצירתיות ואותנטיות
השנה, מותג אופנת הספורט VANS, מזמין אתכם להתאהב מחדש בדגמים הקלאסיים שלנו, ולצאת יחד למסע קריאייטבי לגילוי עצמי
מותג הסטריטוור וההנעלה VANS, גאה להמשיך למצב את עצמו כקול קריאייטיבי בולט, בקמפיין החדש לשנת 2023 - “This is Off The Wall”.
הקמפיין מתמקד בגילוי עצמי, חוגג אופנה ככלי לביטוי אותנטיות ומעמיד במרכז את הסטייל האישי הייחודי של כמה משגרירי המותג האהובים ביותר של VANS.
באמצעות שפה צילומית ייחודית המתבססת על פלטת צבעים עזה ומשחקי פוקוס מהפנטים, הקמפיין שואף להעצים דור חדש של נוודים קריאייטיביים רגע לפני שהם יוצאים במסע לגילוי הסגנון האישי שלהם.
"חלק מהיופי בחיים בעיני, הוא שאת לא יכולה להיות אף אחת חוץ מעצמך", ביאטריס דומונד, חברה בנבחרת הסקייטרים של VANS
"אנחנו מתרגשים להשיק את הקמפיין הגלובלי הראשון שמביא לידי ביטוי את ערכי המותג המחודשים שלנו – ערכים שמתמקדים בהעצמה אישית,
יצירתיות ושימוש בסטייל ככלי לגילוי וביטוי עצמי. אלו הערכים בעזרתם אנחנו כמותג שואפים להפוך
את העולם למקום בו פשוט יותר להיות 100% עצמך", מספרת סמנכ"לית המיתוג העולמי שלנו, קארלי גומז. "בתקופת התפרצות הקורונה, האופן בו הלקוחות שלנו מבטאים
את הסגנון האישי שלהם השתנה מאד. ראינו תזוזה ממקום שבו סטייל אישי שימש ככלי לקבלת אישור חיצוני, לעבר גישה שממוקדת יותר במסע אישי ופנימי לגילוי עצמי. הקמפיין הזה נולד מתוך רצון
לדבר אל מקורות ההשראה שלנו, אנחנו מכנים אותם "נוודים יצירתיים". אלו אנשים שתופסים את החיים כיצירת אומנות, וחלק מהיצירה הזו היא האופן שבו הם מתלבשים ונראים.
בסופו של דבר, כשהם חושבים על הפילוסופיה שלנו, "off the wall", הם קודם כל חושבים על לחיות בתור הגירסה הכי אמיתית של עצמם".
"הלקוחות שלנו מחפשים דרך חדשה לבטא את עצמם בצורה רעננה ובאופן כנה ואישי יותר", מוסיף סמנכ"ל הקריאייטיב של VANS,
רוב טיג. "הקמפיין נשען על צבעוניות בולטת ונועזת, מהסוג שמחייב את הצופה לעצור, להביט ולהתעמק.
הוא נוצר במטרה להעניק זריקת אנרגיה מחודשת למותג. הקמפיין מחבר בין הערכים עליהם המותג בנוי,
ובין הדגמים שעיצבו את הזהות שלו לאורך השנים. שאפנו להוביל מהלך גדול והוליסטי יותר ממה שעשינו בעבר".
יחד עם הקמפיין, VANS משיקה את דגם ה- Knu Skool, פרשנות רעננה לגזרת ה- Old Skool™הקלאסית. הדגם נוצר בהשראת נעלי הגלישה הצ'אנקיות והמאסיביות שהיו פופולריות במיוחד בניינטיז.
הנעל כוללת גפת סווייד עמידה, סוליית וופל קלאסית ו- Sidestripe™שזוכה לטקסטורה ועיצוב רעננים. אלמנטים כמו לולאות בעקבים הופכים את הנעל לנוחה וקלה במיוחד לנעילה והסרה מהירות.
הדגם זמין בסניפי הרשת ובאתר שלנו.
כדי ללמוד עוד על VANS ועל הקמפיין החדש. מוזמנים להצטרף גם לשיח ברשתות החברתיות ולגלות כיצד
העוקבים שלנו מבטאים את הסטייל האישי שלהם, בעזרת ההאשטג #OffTheWall.
"הקמפיין נשען על צבעוניות בולטת ונועזת, מהסוג שמחייב את הצופה לעצור, להביט ולחשוב. הוא נוצר במטרה להעניק זריקת אנרגיה מחודשת למותג".