LET'S WEAR ON
WEAR ON הן מילות המפתח
.אנחנו לא צריכים להיות מושלמים, אלא לעשות מעשים טובים
הקמפיין החדש של VANS מעודד אנשים לקחת בגדים ונעליים ישנים, לעצב אותם מחדש וללבוש אותם
מחדש – ליצירת מראה ייחודי, ועתיד טוב יותר לכדור הארץ.
בשנת 2021, מותג Vans עשה השקה רכה לקמפיין WEAR ON.
הכל התחיל כדרך לעודד את מעריצי Vans להתחיל פרק חדש עם הנעליים הישנות שלהם
כשכולנו עושים "Wear On", כלומר לובשים משהו שוב ושוב, אנחנו מאריכים את חיי החפצים, יוצרים עתיד טוב יותר לכדור הארץ,
מפתחים את היצירתיות שלנו ויוצרים מראה שתמיד יהיה באופנה.
ב-Vans, אנחנו מאמינים שלבוש הוא שיא של ביטוי עצמי, שקרעים מספרים את הסיפור שלנו
ושהסגנון שלנו הוא כמו אלבום התמונות של חיינו.
בסרטון הקמפיין אנחנו חוקרים איך סגנון אישי יכול להפוך לביטוי של האישיות,
ואיך זה יכול ליצור תרבות צריכה בריאה יותר שמתחשבת בכדור הארץ.
זוהי קריאה לשבור את המעגל של צריכה בלתי פוסקת, להתמקד בהארכת מחזור החיים של מוצרים קיימים
ועל הדרך לגלות דרך אותנטית יותר ליהנות מאופנה ומביטוי עצמי.
האם ידעתם שהנעליים הישנות שלכם יכולות לחולל שינוי גדול?
כשאתם לוקחים חלק ב-WEAR-ON ותורמים את הנעליים הלא
רצויות שלכם בחנות Vans המקומית,
אתם בעצם מאריכים את מחזור החיים של הנעליים ובכך מפחיתים את הפסולת בכדור הארץ,
מסייעים לעניים ומעצימים אנשים.