Skip to Content

טופס ביטול עסקה

הנך רשאי לבטל עסקה שבוצעה באתר, באמצעות מסירת הודעת ביטול לחברה, החל מהיום שביצעת את העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר שהזמנת, או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב) לחוק, לפי המאוחר מביניהם.

אלו הדרכים בהן תוכל למסור לנו הודעת ביטול לגבי עסקה שביצעת באתר:

* בעל פה – בשיחת טלפון עם נציג – 077-998-5060 (לעיון בשעות הפעילות לחץ כאן); או בהודעה בעל פה במקום העסק (לעיון ברשימת הסניפים שלנו לחץ כאן);

* פנייה ביישומון וואטסאפ שמספרו – 050-2242729;

* בצ'ט מקוון עם נציג

* באמצעות דוא"ל – vans@wecommerce.co.il;

* באמצעות האתר – בטופס הייעודי שבעמוד ביטול עסקה.

* בדואר רשום לכתובת: העמל 14 ראש העין (יש למען את המכתב ל- וי.אפ ישראל (אפארל) בע"מ).

    פרטי לקוח

    פרטי ההזמנה

    סיבת הביטול

    הערות חשובות
    • במסגרת הודעת הביטול הלקוח נדרש למסור את פרטיו האישיים ופרטי ההזמנה שביצע באתר שברצונו לבטל (שם מלא, מספר זהות, מס' הזמנה, פרטי יצירת קשר).
    • לקוח שביטל עסקה לרכישת מוצר והמוצר הגיע אליו, מחויב על פי חוק להחזיר את המוצר לחברה ("החזרה"). פירוט בנוגע לאפשרויות החזרה של מוצר שבוטלה עסקה לרכישתו ראו בסעיף ‏3 להלן.
    • בוטלה הזמנה לבקשת הלקוח כאמור בסעיף ‎‏2 זה, תשלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת זאת והחברה תחזיר ללקוח את הסכום ששולם על ידו, לאמצעי התשלום שבו בוצע התשלום. ההחזר הכספי יהיה בניכוי דמי ביטול בסך של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם (למעט במקרה של ביטול עסקה מחמת מוצר שסופק פגום או בעקבות אי התאמה או אי אספקה במועד או הפרה חוזית אחרת – שאז לא יגבו דמי ביטול כאמור).
    • אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), שביצע עסקה באתר, יהיה רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המוצר, לפי המאוחר. החברה רשאית לבקש מהלקוח תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
    הצהרה
    • אני הח״מ מבקש לבטל את ההזמנה כמפורט לעיל
    • ידוע לי כי עמלת משלוח וכל עמלה אחרת אינן ניתנות להשבה
    • ידוע לי כי בביטול עסקה אחוייב בעמלת ביטול בגובה 5% מערך העסקה או 100 ש״ח, הנמוך מביניהם
    Loading, please wait...
    בחזרה למעלה